26.08.2010

Hej (:

Ja, nu har jeg lavet mig en blog på dansk. Jeg har i et stykke tid overvejet om min livejournal ikke var blevet for blog-agtig, i stedet for.. well ja, journal/dagbogs-agtig, så nu har jeg friends-locked den og oprettet denne blogspot. Så kan min livejournal være til de mere personlige ting, mens jeg har en mere hverdagsagtig blog her.
At have en blog her gør det det også lettere at følge og kommentere på en masse af de blogspot blogs, som jeg læser til daglig!

..nu håber jeg så bare at der er nogen der også gider at læse denne her :B


(et af mine yndlings billeder. jeg hader at blogge store stykker tekst uden billeder haha)

Jeg havde egentlig tænkt mig at skrive et længere første indlæg, men da jeg har brugt alt for lang tid på at lege med mit layout, bør jeg nok skrive min engelsk stil færdig i stedet for. Æv! Kunne heller ikke tage i Zulu Sommerbio og se Inglorious Bastards i dag pga. den.


Men i hvert fald, følg mig og kommenter gerne! :)

1 comment: